GRATTIS MAMMSI!

Grattis mamma på födelsedaaagen!! :D

Du är verkligen den bästa mamman på hela jorden! Jag älskar dig och pappa massor och jag vill att ni ska veta det. Det känns som att jag säger det alltför sällan!

Hoppas du blir uppvaktad ordentligt på jobbet och att du får en underbar dag så ses vi nog ganska snart ;)

MILJONER MED KRAMAR TILL EN UNDERBAR MAMMS!

mammabirthday




Haha... dom här tillägnar jag dig mamma!
Alla har temat: MAMMA! :D



Visst är han snygg? haha





Shake it! :D (vet att du hatar den här låten) :D





Yeea dance like Elvis!





Lalallaa.. mammmmaaaa.... :D




Vi avslutar med låten med finaste texten!




<3

Kommentarer
Postat av: isabel

in på msn god damnit! du är upptagen på lördag!

2007-11-19 @ 08:59:14
Postat av: Catarina

Men jag ääär ju inne! :D pucko

2007-11-19 @ 09:55:58
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0