Jag är puckad

Alltså igår gjorde jag tre sjuka tabbar på en och samma hemresa. Den första vill jag inte ens nämna.. den skämms jag så mycket över. Jag drog ner mössan över huvudet och stoppade in hakan i jackan... och ville bara försvinna......... vilken jävla tabbe! Oj oj oj.... (ja jag är skum)...

Jag somnade iaf på tåget sen i 15min och drömde att jag vispade grädde....... när jag vaknar så märker jag att jag inte bara drömt att jag rört på handen..... jag har gjort samma rörelse även i sömnen.... hah.. vad ska man säga till alla människor på tåget?????? "haha nää jag runkar inte av någon i min dröm!!! jag lovar!! jag vispade grädde!!!"....

Tror inte så många skulle tro mig ;) så jag höll käften.

Sen så kutade jag till Ö&B för att handla disktrasor. Kom därifrån med div annat skit.... men inga disktrasor... missade bussen på väg hem från affärn och fick sitta och vänta på nästa i 30min. Som tur va så hade jag mamma jag kunde prata med i telefon under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0