Nej inte igen!!

Imorse så vaknade jag med träningsvärk.....  trotts att jag inte tränade igår. Och med spänningshuvudvärk så kunde jag inte ta mig upp från sängen.

Jag vaknade inatt av att jag låg och höll min hand på väggen..... och något i mig sa till mig att jag inte fick släppa för då dör jag :p

Jag har gjort sådär innan.. och jag blir helt full i skratt när jag tänker på det.


Min tidigare sambo berättade att jag legat i sömnen och hållt pekfingret på väggen och sagt i sömnen att jag inte fick släppa, enligt någon/något i drömmen. 

Fredrika som bodde hos mig ett tag berättade att jag gjort något liknande och sagt  "men sådär kan dom ju  inte göra!!!" ... "göra vadå?" frågar hon......... "dom kan ju inte bara springa runt och trycka på saker!"..
 


Pinsamt som det ändå är så kan jag inte annat än skratta! När jag hade två vänner sovandes hos mig för några helger sen så var ytterdörren öppen med 30cm när vi vaknade...... den var låst när vi somnade. Hmmmm......



Undra om det här med att trycka på väggen, att ingen annan får röra den och att jag dör om jag släpper, har med något sorts kontrollproblem att göra. Ingen får bara springa runt och trycka för det gäller ju ändå liv och död (?!).. och jag trycker så jag får ont i fingrarna... hmmm ...

Jag minns ingenting av detta om jag inte vaknar av mig själv när jag skriker.. för alla skriker väl när dom håller på att panikdö (?!)....... Jag drömmer heller ingenting som är läskigt. Jag har aldrig drömt om något som har med att trycka på något att göra.... vad jag vet.


Näää... neurologmottagningen nästa!  (eller psyket kanske...... ) :p


Kommentarer
Postat av: Pete

en kompis till mig brukar krypa runt sängen och leta efter rör på nätterna! kan tillägga att han jobbar på en båt annars som reparatör, snacka om att vara fast i jobbet :D

2007-11-27 @ 14:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0