Du har större inverkan på mig än du tror

... jag har en människa någonstans i mitt liv... som inte har någon som helst aning om hur mycket hans ord har för indirekt verkan på mina handlingar. En riktigt bra vän om jag får erkänna..


Jag vet inte vad han sa riktigt.. det har jag inte lagt på minnet.. för jag har inte insett det förns nu riktigt. Men just nåt litet i mitten av allt hans dravvel så satte sig faktist något...

Mina mardrömmar med panik har iallafall slutat pga vad han sa. Och jag vet att han sa något snällt och på riktigt som gick rakt in i hjärtat och som ändrade massor i mitt beteende. Det hade absolut inget att göra med sömn eller sömnproblem att göra. Varför detta har upphört har jag inte den blekaste om, så fråga inte. Handlar väl om trygghet av något slag.

Nu låter det som att jag är kär i människan.... men jag kan inte vara mindre intresserad. Han betyder dock massor för mig och har gjort det ganska länge nu, men jag har inte fattat det tidigare.. alls. På riktigt.

Jag bryr mig inte om vad han tänker om mig om jag säger något stört.. I don't give a shit ;) och den sortens trygghet har jag bara med min familj, att inte vara rädd att göra bort sig menar jag. Jag kan verkligen inte bry mig mindre om hans åsikter, och jag är inte rädd för att göra bort mig heller.




Det roliga i det hela är att jag inte känner honom speciellt bra... jag vet inte favoritfärgen eller favoritmaten... sånt bryr jag mig faktist inte om heller. Det låter konstigt,  men det är en otroligt konstig vänskap som bara är

Alla borde få känna på hur det är att ha en vän som honom.

Jag behöver inte säga något namn.... han vet nog vem han är.





Man ska uppskatta livet....

... det är lätt att säga... men jag har insett.. eller är på väg att inse nu att jag verkligen inte är ensam. Jag har en bit kvar att gå tills jag är 100% i insikt.. men med alla nära och käras hjälp.. så kommer nog även jag att komma dit.




Låter detta rörigt och osammanhängande??? ... bra ;) det är nog bara han som fattar min poäng med inlägget här på bloggen... om han nu läser det. För det tror jag inte. Han bryr sig lika lite om mina åsikter som jag gör om hans så varför skulle han lägga energi på att läsa min blogg? :)


Nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0