Grannarna la fimpar i min tvätt

2 feta finnar kom ner till tvättstugan när jag precis startat maskinerna och frågade snäsigt  "är du klar nu?" .. "nää jag startade precis". De ställde sig och tittade på tvättidstavlan och jag gick därifrån.

Nu när jag kom tillbaka och skulle hänga upp min tvätt så hade dom lagt i 5 cigarettfimpar i tvättmedelsfacket..................................................... det var svart tvätt.. så alla mina svarta kläder blev fulla med fjun från filtret.

Mina jeans som låg i den andra tvättmaskinen  var fulla med tvättmedel. Jag lämnar alltid tvättmedlet kvar i tvättstugan... och dom måste ha fyllt på.

Lagom förbannad  jag är nu alltså.





.................................... 

Kommentarer
Postat av: rickaaard

stackare, anmäl dom för något :)

2007-10-13 @ 13:28:32
Postat av: Catarina

nä jag kan ju inte bevisa nåt.. plus att jag inte vet hur dom ser ut... kollade inte på dom. Såg bara i ögonvrån att det var två feta gubbar som snackade med finsk brytning =/

2007-10-13 @ 13:35:26
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0