Listor

Att köpa-lista:
( x ) Fågelmat
(    ) Askfat (åt gäster.... fimpar kastas ut i naturen nu.. inte bra)
(    ) Tidningsställ till toaletten (nu ligger alla tidningar på golvet)
(    ) Bäddsoffa
(    ) Skrubborste till potatisar
(    ) Potatispress
(    ) Vägg TV
(    ) Nya hyllor
(    ) Julpynt :D (behöver ju inte sätta upp det nu, men handla går ju bra)
( x ) Tobi (ångstrykjärn från Twins, vet att det är hur bra som helst!)
( x ) Mat (storhandla så att kylen blir proppfull)


To do-lista:
( x ) Skicka in banketter till alfakassan
( x ) Klippa mig på lördag kl 12.00
(    ) Baka mitt favoritbröd (har ingredienserna, nu gäller d bara att prioritera).
(    ) Uppdatera  mitt CV till 100%
(    ) Söka jobb
(    ) Rensa / sortera i jobbdatorn
( x ) Storstäda klart
( x ) Betala räkningar
( x ) Färga håret svart
(    ) Rensa i min garderob så att min Tobi får plats
(    ) Flytta
Uppdaterar listorna eftersom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0