Tele2 - Abonemang

Min mobil hade ingen mottagning under hela dagen igår. Jag fattade inte varför. Sen när jag kom hem så hade jag fått ett fett paket från Tele2. Då hade mitt kontantkort blivit inaktiverat eftersom jag beställt ett abonemang.

Har under 2 år alltid haft jobbtelefon. Och sen när jag inte hade det längre så trodde typ folk att jag slutat höra av mig av andra anledningar. Jag vet inte varför. Men man kan ju lätt tro att personen inte vill prata om den helt plötsligt slutar ringa.... så när jag, mamma och pappa var på Hus & hem mässan så signade jag ett abonemang hos Tele2.

49:-/ mån, 0:- till alla comviq, 0,69:- till alla andra. Innan det så ringde jag för 2:- /min och smsade för 1,25:- tror jag. Jag minns inte exakt. Hur som helst så kommer jag börja ringa igen.. så se upp ;)

Hoppas att min nya telefon kommer snart med posten också. Har väntat i 5 veckor nu på att dom ska laga den...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0