Utmaning

Jah har blivigt utmanad av Hellman. Vad tävlingen går ut på vet jag inte.... och hur man vinner vet jag inte heller. Men vad gör man inte när man har lite tråkigt?


Det hela går ut på att Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1. Jag iaktar människor och läser av stämningen innan jag öppnar käften.
2. Jag uppfattas nog ofta som blyg. Men skenet bedrar. De som känner mig vet vad jag menar.
3. Jag har mitt drömjobb.
4. Jag köper frukost på pressbyrån nästan varje dag,
5. Jag har en PET-flaska med sedlar i istället för mynt.
6. Reste utomlands helt själv för första gången nu i veckan.
7. Min lägenhet är på 26kvadrat.
8. 90% av alla mina vänner är killar.

Och som slutligen utmanar jag Johanna, SofieAnders & Oskar

May the best win?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu är jag klar med utmaningen :D

2007-10-12 @ 18:28:40
URL: http://click.blogg.se
Postat av: Catarina

Wei! :D

2007-10-13 @ 10:52:44
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0