Beställde lite skit idag

Efter en halvlång prommis igår med Maloue så fick jag ett  jäkla sug idag att köpa grejer på internet. Jag och Maloue pratade om allt och ingenting men just detta fenomen att handla på internet pratade vi lite om.

Jag beställde därför idag en grön, söt, liten iPod (751:-) som jag kan använda när jag springer. Samt en stegräknare (129:-).... Jag var sååå nära att beställa en videokamera också. Hittade en liten söt och lagom bra för ett humant pris, men jag bestämde mig för att vänta.... har egentligen väntat i 3 år nu om inte mer. Men sånt tål att tänkas på.

Det blir som julafton när paketen kommer till posten!! såå roligt.

Hoppas jag får iPoden innan fredag då jag åker till Borås.. inte såå troligt, men man kan ju alltid hoppas.

Sen så kommer ju min nya mobil snart också. Beställde ju en... fick den.. och sen så va den ju trasig när jag öppnade paketet. Berättade nog om det tidigare här på bloggen. Ska få en ny.. och förhoppningsvis så kommer den snart! :)

Jag skrev en recension om den på pricerunner om min nybeställda mobil... kommer väl komma upp imorgon eller så om den blev godkänd.. just nu ligger det en annan recension inne bara... hoppas min kommer upp sen :)


http://se.pricerunner.com/pu/1-961773/Mobiltelefoner/Sony-Ericsson-K530i-anvaendarrecensioner


Jag använde ju mobilen i några dagar innan jag skickade tillbaka den.. så jag fundilurade lite och skrev ihop min erfarenhet av mobilen så långt jag hann använda den.

Köpte förresten nya leggings, trosor i mängder, strumpor och 3 par vantar idag också på H&M under lunchen :D sånt får man inte för mycket av!!!!


Nu ska jag sooova...... imorgon så ska jag boka resan till  Borås. Har beslutsångest. Tåg kostar 700:- enkel resa... och buss ca 300. Men buss tar 5½h typ........ och avgår 15.15 samt 22.20 :p och jag kan egentligen inte ta nån utav de tiderna :( Tågen går ju oftare och tar "bara" 3h........ så jag kan inte riktigt bestämma mig.

Nattkram!


Produktinformation från där jag köpte den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0