Jag är tjändiZz ><

;)

Pricken övert är här... jag har slutat nörda och av en händelse så hittade jag en film där jag faktist är med i några sekunder... wohooow... sen så fortsatte jag kolla lite och det visade sig att jag var med på lite fler ställen :p

Klicka PÅ bilden nedan för att se hela filmen på Google.

00.08.03

gameplaylogo


Det där är alltså en dolumentär om Dreamhack där jag var admin för ESWC. En, trot eller ej, skitrolig upplevelse. Jag försökte att hålla mig utanför alla bilder/filmer men det var inte helt lätt när man vad admin för de största lagen i kvalet.

Å andra sidan så är det ju lite kul att det finns dokumenterat att man var där... för det var en skitkul grej!


Lite bilder från kvalet i sthlm (Inferno online) samt bilder från "finalkvalet" i Jönköping (Dreamhack). Klicka PÅ bilderna för att se dem i större format.


forkval_inferno-3  forkval_inferno-2  forkval_inferno-1

forkval_elmia-5  forkval_elmia-4  forkval_elmia-2  forkval_elmia 


Jag står i bakgrunden och koncentrerar mig på matcherna.... :) En av matcherna på Dreamhack var otrooooligt spännande, tror det var mellan Begrip och SK. Stog nästan och hoppade... trodde inte man kunde bli så nervös över resultatet när man kollade på en cs-match. höhö...


Hittade en till video där jag är med..... fan vad peppad man blir på att träna och gå ner i vikt när man får se såna här filmer på sig själv... :p


 
Klicka på bilden för att se filmen i nytt fönster på youtube.


Haapp... hmm.. ;) ps. bilderna kommer från Fragbite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0