Äckliga barn på bussen

Misstolka mig inte, jag tycker om barn... men inte många på samma gång. Fler än 2 är på gränsen till jobbigt :)

På bussen när jag åker till jobbet varje dag så är halva bussen smockad av skrikande kids i 8-10år. De ska förmodligen till skolan. Vissa sitter tysta som möss men majoriteten sitter och skriker, klockan 8 på morgonen.

På bussen finns inte en enda ledig plats att sitta. Det gör visserligen inget för min del, men ungarna har inte ens en tanke på att resa sig upp när det kommer en äldre människa. De tittar inte ens åt personen utan fortsätter med sitt obeskrivliga läte "jag ska kutta dig! jag tar hela släkt och dödar dig, jag svär, vi ska döda dig"... varpå svaret blir något liknande detta......
"du kan ha alla du känner, jag tar alla, förstår du? jag står där själv. Jag säger till dig. Jalla, jag kuttar dig".


Det finns ingen som helst poäng i vad dom "pratar" om, allt handlar bara om att folk ska dö. hmm.... Kom igen, vad är detta för nåt? 9åringar??? pff.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fyfan

2008-04-09 @ 16:14:01
Postat av: Tobb

2000-talet here we come :P

2008-04-09 @ 17:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0