Jag flyttar inte

Jag bestämde mig förra veckan för att tacka nej till lägenheten jag blev erbjuden. 

Jag skrev den 25mars om att jag letade någon som ville hyra min lya och jag hittade några som var intresserade, inte tillräckligt intresserade dock. Sanna som jag skulle hyra lägenheten av, ville ha svar förra veckan om jag kunde ta hennes, och svaret skulle vara bindande eftersom hon då skulle säga nej till hennes övriga intresserade. 

Jag var riktigt peppad på att flytta och såg fram emot att få en dubbelt så stor lägenhet och mycket närmare till jobbet. Men mycket stred emot mitt preliminära beslut om att flytta, så jag struntar i det. Jag sparar ihop pengarna istället för att sedan kunna ge handpenning på lån för en bostadsrätt. 

Det känns som att det var rätt beslut att ta och jag har ju trotts allt mina vänner i södertälje som jag skulle sakna något enormt om jag flyttade nu. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster

Bra val för syster kanske måste ut och rastas fler gånger ;) Haha

2008-04-08 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0