Mööööörp

Segt som fan detta! :)

Har humant mycke att göra på jobbet nu, det är skönt. I morse hade jag tillomed lite tid över att gå in till Jenni som är tryckare. Jag fick blanda lite PMS färger :D Det var riktigt kul. Man jobbar efter recept och väger färgen så att det blir exakt på grammet rätt resultatfärg. Den tryckfärgen som används här torkar inte.. bara under nå special-ljus.... vet inte om det var UV eller vad fanken det var :) Skumt som fan iaf..

Jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba som tryckare istället :) verkar inte alltför svårt.

Idag har vi städdag hemma. yey.. :p ska damma å så överallt... ska bli kul :p


Fick för övrigt precis ett SMS av mamma, brorsan tar studenten den 4 Juli... shit vad stor han börjar bli. Jag vet av hela mitt hjärta att han verkligen är en sån person som kommer lyckas något otroligt bra med sitt liv. Han är så jävla jordnära och vettig. Jag är så otroligt stolt över honom. Ska försöka komma på nån bra studentpresent till honom :) Kosta vad det kosta vill ;D Har ni några tips?


EDIT: 4 JUNI! :D

Kommentarer
Postat av: Tobb

Du kan juh alltid bjuda på en utlands resa till nått trevligt ställe? :)

2008-04-16 @ 16:20:10
Postat av: Cat

Tror du jag är gjord av pengar eller? Jag har knappt råd att åka själv :D

2008-04-16 @ 16:34:08
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: syster

Är det inte 4 juni han tar studenten?

2008-04-16 @ 17:38:37
Postat av: Mamma

JuNi. Sista barnet ut ... känns lite konstigt att ens barn är så stora :/
men... inga fler kvart/utvecklingssamtal, föräldramöten, baka till skolresor m.m, tjat om läxor ... Det har varit en del genom åren :)

2008-04-16 @ 19:34:11
Postat av: Cat

Ajuste fan, juni var det ju, skrev fel..
Har ansökt om ledighet för den dagen, ska bli kul ! :)

2008-04-16 @ 20:24:22
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: Tobb

Haha man vet juh aldrig, plus du sa juh att det fick kosta vad det kosta vill :P

2008-04-16 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0