Regnnnnnnnn

Detta j'vla regnande! Kan det inte sluta så man kan få njuta lite av sommaren innan den är slut??

Anywayz... i fredags så var jag med johanna. Vi satt på hennes balle, pimplade vin, lyssnade på gammal musik och spelade kort :-) Kul som fan.. jag hade ju jobbat hela dagen så jag somnade tyvärr till filmen vi kollade på sen.

I lördags åkte jag och johanna till en fest utamför farsta.. kräftskiva :-) Det var kul förutom att johanna tappade sin plånbok innan vi åkte.. så vi fick leta i 1h innan vi åkte. På festen sen efter några kräftor så kände jag hur magkatarren började smyga sig på.. jag gick och la mig runt 23.00 ... och sov till 11 dagen därpå.

Jag missade en jävla massa tydligen.. folk som badade med kläderna på osv osv... johanna tror ja somnade 08.00 dagen efter..

Idag har jag varit och hämtat en IKEA-möbel som jag köpte på blocket för 350:-. Jag lyckades pruta ner det med en 50lapp. Nypriset på samma hylla/bänk var runt 700 så jag kände att jag gjorde ett bra klipp. Vi bäddade in hyllan/bänken i en presenning som vi, när vi kom hem, insåg hade hål i sig. Det regnade något enormt när vi åkte hem... men det blev inga vattenskador som tur var.

Har också monterat upp datorn och min nya skärm som jag köpte under semestern.. det tog sitt lilla tag... 2 veckor eller så.. men jag saknar å andra sidan inte min dator så värst mycket. Speciellt inte efter lan :)

Nu ska jag städa osv..

See ya laterz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0