Tönt

Inatt 03.24 ringde det en  människa från hemligt nr. Det var en kille med förställd röst.. antingen försökte han låta som en tjej eller som en liten kille.. jag vet inte.. löjlig som fan lät det iaf.

Med pipig falsett säger han "är det du som har catcat.blogg.se?"... "ehh aaa...."... "jag vill bara säga att den är jättebra"...

Skitlöjligt... jag hörde att det var killar i bakgrunden och det var antagligen fest så jag klickade och somnade om igen.

Det kan bara ha varit någon jag känner eftersom jag inte skrivit mitt efternamn någonstanns på bloggen :-p

Well well... personen ringde inte upp igen efter jag klickat.. han ringde väl och terrade någon annan istället :)

Kommentarer
Postat av: Tobb

haha, nån som fått en hemlig beundrare? ;)

2008-08-24 @ 09:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0