Bilder från Bandit Rock Awards 2008

Bilder från Bandit Rock Awards 2008 som jag glömt lägga upp :D


banditrock1 banditrock2 banditrock3
Lillasyster & Sonic Syndicate?


banditrock4
Lillasyster!


banditrock5 banditrock6 banditrock7
Takida! <3


banditrock8
Jag å Fredrika utanför Tyrol!


Roligaste var ändå efter själva galan. Då va det inte så många kvar..... vad nu klockan va. Så kommer det fram en snubbe och pratar med Malou. Och han säger nåt om att han är kändis. "Vadå för tjjääändiz?" säger jag snyggt. "Gissa!" svarar han... "hmmmm Takida?" .... säger jag och skrattar.... "" muttrar han... Fredrika kommer och ställer sig med oss... jag gissar igen "Neverstore?"... "nä, jag kan sjunga lite på en av våra låtar".... å så börjar killen sjunga.... och så skriker Fredrika "Takida???"... "näää Sonic Syndicate JU!"

Då stog vi tydligen å snackade med sångaren i Sonic Syndicate.. och då får Fredrika spel :D hoppar runt och klappar händerna och säger "åh jag älskar er!".... haha... Malou som ville få med oss och pojkarna i sällskapet på deras efterfest misslyckades helt då sångaren plötsligt försvann :D

Ganska kasst av oss :D Men kul som fan :D





Jag har ingen aning om det verkligen va sångaren i Sonic Syndicate eller inte vi snackade med.... jag va lite dragen :D Det spelar ingen roll... skoj som fan va det iaf och det är det som räknas :D



mingelbandit
Killen till vänster är Christopher... Malous käresta. Detta var den enda mingelbilden någon av oss fastnade på.
Resten av bilderna som jag laggt upp här har jag tagit med nallen :)


I sällskapet ( Av dom jag kände):
- Malou
- Christopher
- Tobbe
- Fredrika


:D

Vi ses nästa år på Bandit Rock Awards 2009 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0