Första dagen på jobbet imorgon

Ganska nervös inför imorgon måste jag säga.. ska vara på där kl 08.00... Ska försöka vara så proper det bara går... för det är första dagen och första intrycket som sätter sig i skallen på folk.

Jag har läst igenom mina arbetsuppgifter och det är många frågetecken kring mycket men jag är ganska säker på att jag kommer lära mig allt ganska snart :)

Pratade precis med min Christoffer på telefon också, saknar honom massor nu. Det är lite sjukt att en person kan ploppa upp i ens liv såhär fort! Har fortfarande inte riktigt förstått allt :) Men huvet kommer nog ifatt om ett tag ;)

Nu ska jag försöka sova så att jag inte försover mig imorgon!!

Jag skriver mer imorgon om hur det gick på nya jobbet... Puss nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0