Fredag!

Det börjar bli lite av en tradition att döpa fredagarnas rubriker till kort och gott "fredag!". Behöver man säga mer i en rubrik? :) nääääjuste!

Igår när jag kom hem från jobbet så åt jag och frugan (fredrika) en otroligt efterlängtad middag. När jag blundade så drömde jag mig tillbaka till när jag bodde hemma och mamma lagade måltiden. 

Lövbiff med ris och Åsa-sås. 

Jag åt så jag nästan storknade! 

Efter maten gick vi och handlade ägg på macken..... helt sjukt vilket stört utbud dom har där egentligen... sen bakade vi kladdkaka samtidigt som vi färgade mitt hår svart igen. Båda resultaten blev bra.

Idag äre Karlstad som gäller. Längtar något enormt. Det blir min och Christoffers första helg tillsammans helt ensamna. Tidigare har Fredrika och Erik varit med men eftersom frugan ska jobba hela helgen så kan inte hon följa med. Hon hakar nästa helg istället :)

Fan va fint väder det är ute!!!1 svinkallt... men blå himmel är alltid kul! 

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0