Halva första dagen avklarad

Underbart ställe! 

Alla är lika knäppa som jag och det tackar jag faaan för :D Mannen som skulle inleda mig i arbetet var sjuk i feber idag så jag har inte kunnat börja mitt egentliga jobb.. istället har jag fått paketera in cd skivor i fodral :) Är roligare än det låter faktist :)

Tror inte jag kan berätta så mycket om jobbet i sig eftersom många företag har sekretessgrejer... så jag låter bli. Trevligt som fan är det och jag ångrar inte en sekund att jag tog jobbet... än sålänge ;)

Jag känner igen mig lite i det jag skriver nu :p har för mig att jag skrev samma sak om förra jobbet som visade sig suga.. så vi får helt enkelt se hur detta urartar sig... 

Skönt som fan iaf att "bara" ha 40min dörr till dörr nu istället för 1h och 40min som det va vill Solna. Direktbuss nu som man kan sova lite på... perfekt!

Ikväll är det fotbollsträning... fyfan va skönt det ska bli att springa av sig lite :)

Näfan.. nu ska jag höra om jag kan hjälpa till me nå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0