Husmor & massage

Igår runt 19.00 igår började jag baka kanelbullar.. eller som skåningarna säger, kanelsnäckor (????!!!). Jag blev klar någon gång efter 23.00 och orkade inte ens titta åt stöket i köket. Fredrika fick lägga ner dem i påsar åt mig, jag var helt slut. 

Imorse när jag skulle till jobbet så beundrade jag mina snygga bullar! Fyfan va bra dom blev... de snyggaste jag någonsin gjort ;) På torsdag om jag hinner så ska jag göra cheesecake... hemmafru? ja-a då ;)

Från det ena till det andra... idag bokade jag massagetid. Det finns en lokal massös här i huset på jobbet som tar 220:- för 30min. Jag bokade in 1april kl 12.00-12-30. Fyfan va sköööönt det ska bli! :D Fett skön lunch det kommer bli ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen! Allt bra med dig? Nu börjar den stora dagen närma sig!! =)
Jag satt precis och letade efter ett recept på cheesecake när jag såg att du skrivit att du tänkte göra en, så jag tänkte fråga om du har något bra recept man kan få?
Ha det så bra! Hälsa alla där "hemma" =)
Puss å Kram

2008-02-29 @ 15:33:35
Postat av: Anonym

www.google.se

2008-03-04 @ 15:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0