Stephen Lynch bokat!

Nu är Stephen Lynch-biljetterna bokade. Det blev 3stycken.. Det blir jag, Krille och Erik som drar. Jag bokade 21mars kl 23.30. Vip-platser fick vi av någon anledning. Jag tror det bara fanns sånna platser lediga.. så de säljer väl ut vip platserna till vanligt pris om de är svårsålda. 

Rad 4 på balkongen lite till vänster... där ska vi sitta :) 

Fyfan va kul det ska bli :D

945:- kostade 3 biljetter. Det är jag som lagt ut pengarna men det gör inget, eftersom pojkarna bjudit på diverse mat varje gång vi setts sen för 2 veckor sen. 

Längtar till löning. Det blir min första lön sen, ja va blir det..... november? hmm... känner mig luspank iaf. Krille betalar det mesta men mitt samvete pallar inte riktigt med det, så han kommer leva lyx när jag får min lön sen.... 

Nu ska jag jobba vidare lite.. men vi hörs sen!
Puss


Stephen Lynch

Det gör ju inget att  han råkar vara snygg också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0