"jag måste skriva nåt!" :D

... "jag måste skriva nåt på bloggen!" :D ... "skriv att jag är bäst" :)

Ingen som fattar.... men det gör inget :D


Är i Karlstad för första gången i mitt liv... mysig stad... men ganska liten. Dialekten är hemsk men man överlever... tågbiljetten är inte överdriver dyr vilket gjorde det hela lite bättre också.

Jag och Fredrika bestämde oss i söndags natt att vi skulle åka iväg och hälsa på två vänner... och kl 10.48 dagen efter så satt vi på tåget :)

3h resa... pju...

Kom fram.. och det första jag gjorde var att slänga iväg pengar på skor.... jag är sämst :) åt lite.. handlade lite till.. träffade en av fredrikas vänner, Tellan, och gick hem till hans väns lägenhet, Krilles... när krille kommit så gick vi och spelade bowling... som jag suger på.

Är verkligen såå jävla kass på att bowla... men man kan ju inte vara bäst på allt ;)

Har ätit gott och slappat sen i måndags typ... ska hem imorgon med 06.04 tåget .. en av kompisarna ska jobba vid 06.30 så vi får skjutts till tåget :) Det har fan snöat!!!11


Slappt slappt...


Tror Tellan kommer förbi snart med pizza :)

Kommentarer
Postat av: Rangelkent

"Dialekten är hemsk men man överlever..." Sa stockholmarn som hänger med skåningeN^

2008-01-30 @ 17:32:52
Postat av: tellan

hmm, blev dock inte pizza, sibylla!!!

2008-01-31 @ 15:32:05
Postat av: Fredrika

fan skooghis, skåne e naajs

2008-02-03 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0