Kunde inte sova

... låg å tänkte på alla höjdpunkter i mitt liv... och dåliga tillfällen........ jag har kommit fram till att man inte ska börja tänka sånt kl 4 på morgonen.... då blir man ganska ledsen och kan inte sova...

Gick en promenad vid 7.. satte mig vid ett träd och lyssnade på radio... insåg sen att det måste ha sett stört ut.. så jag gick till vattnet... satte mig på bryggan och lyssnade på Lugna favoriter aka "SAD FM"... Kollade på en extremt fin soluppgång (som jag för övrigt gärna vill tro var för mig och alla ledsna där ute) ...... kom sen hem kvart över 8 typ...

... vaknade vid 14 av att johanna ringer... läser nästan varandras tankar.. möts.. och går och badar :D Sydpoolen... yey :p det var vi och småbarnen..... fan.... inte varit där sen jag va typ 7 :) Det va extremt kul att vara barn igen :p

Badade bubbelpool och bastade... promenerade hem till henne och handlade med diverse grönsaker & dipp... hyrde film och tog det lugnt...

Nu sitter jag hemma här igen och är helt slut efter allt som dagen bjudit på.. ska nog kika lite på Lost och sova...


Dagens insikt: Bada är bra, rensar inte bara utsidan på skit...... och kul är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0