Studio 107,5

Känner mig lite som en stalker men min gamla paralellklasskompis klättrar sig uppåt på karriärstegen och jag har iakttagit och följt efter :) han har gått från radio 107,5 med temat 70- och 80talspuls till nya 107,5 stockholms enda dansgolv. Det är en radiostation som är tänkt ska konkurrera med RIX FM och andra stora stationer. Någonting säger mig att den här radiokanalen kommer bli den största i sverige.

De gör remixer på nästan alla låtar och blandar nytt med gammalt. Grymt skönt flow i alla låtar och man kan inte riktigt sluta gunga. Det är nästan inget snack vilket jag tycker om :) Lite reklam här och där såklart men det måste ju en kanal ha för att överleva ekonomiskt :) 

Rekomenderas  varmt :)




www.studio1075.se






www.fashionway.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0