Kompis det går bra nu

Jag har aldrig haft svårt att sova.. men nu de senaste dagarna har jag varit pigg som en jag vet inte vad. Jag tvingar mig själv tillslut att sova och det sker runt 00.30. Tidigare har jag kunnat somna ståendes 20.00 utan att ens försöka.

Det skummaste är att jag har det skitbra på jobbet atm.  Jag har massssssor att göra, men jag har ALLT under kontroll. Enormt skönt! Det är nu jag borde sova som bäst tycker jag.. men nää jag sover bättre när jag är stressad :S

Jaja... det går bra med det mesta nu iaf. Jag är inte fattig, jobbet går bra, allt är superskönt med pojkvän, familj och vänner. Nu är det bara lite sol och värme som saknas, annars.. kan det bli bättre än såhär just nu?

.... det här är iofs sista veckan innan semestern! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0