Mr BOB the rabbit

Jag och Johanna har bestämt oss för att kalla den upphittade kaninen för BOB. Det var så tråkigt att kalla den "kaninen". Risken med att vi namngett den är ju att vi blir fästa vid den. Kaninungar är ju enormt goa! Han är så snäll också. Glad och mysig. 

Jag och johanna ska käka lite mat senare idag och antagligen så ska vi kolla fotbollen också. Då blir vi massor som kollar, oskar, felix, bob, johanna och jag (katt, katt, kanin, apa, jag)   ;)

Ska fixa det sista här på jobbet nu och sen ska jag bege mig hemåt. 




Mr BOB the rabbit ! :-)

Kommentarer
Postat av: syster

Syster och systerson vill iaf träffa den lilla krabaten innan ni ger bort den!! Kram

2008-06-18 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0