Farfar

Jag satt igår ensam hemma och tänkte på min farfar. Jag kom på att jag fortfarande pratar om honom i nuform eller vad man ska säga. Jag pratade med Krille om det i telefonen efter jag tänkt på det .. och sa att jag gärna ville åka dit. Det har inte blivit av innan eftertsom det tar 4-5h att åka dit =/

Känner att jag vill åka dit över en dag eller en helg för att besöka graven. Jag har ju aldrig gjort det. Jag var ju inte på begravningen heller pga operation i örat. 

För mig är han inte borta. För mig är han kvar i livet. Jag måste åka dit och säga hejdå.... jag har fortfarande inte gråtit. Känns som att det behövs...

R.I.P Jean Ove Thörnfeldt 9/5-03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0