FREDAG IGEN?!

Haha.. fasiken va veckorna GÅR FORT!!!1 Fredag igen?? :D

Om 62min öppnar telefonväxeln på trafikskolan jag ska boka intensivkors hos. Höhö..... :D 

Kl 19.38 ikväll går mitt tåg till Värmland :D:D:D Ska dit å ta hand om min lilla sjukling :) Är framme där 22.16.. men enl sj så har jag en bokad plats i 1klass ... trotts att jag beställde en sistaminuten. Det är helt sjukt det där..... köper man en sistaminuten för 170:- så får man en sittplats oavsett klass på tåget. MEN... är alla sistaminutenbiljetter slut.. ja .. då måste man köpa en 2klassbiljett som kostar ca 360:-... och tydligen får man INGEN plats då.. eller jo.. om man vill lägga till 65:- i platsreservation........ helt stört... Man kan tillomed få platsreservation om man bokar via budgivning på tradera.. då kan man få en biljett för 17:- med platsreservation... om man har tur.

Det här borde SJ ändra på dirr! :p Det är ju stört att man får sitta i hallen på det smuttsiga golvet när man betalat mer än det dubbla priset :p

Yäyä... Imorgon ska jag till teknikmagasinet och lämna tillbaka en dvdspelare som jag köpt. Den kostade 1499:- och jag känner inte att jag har råd att behålla den. Den köpte jag förra helgen. Det är en såndär liten dvd med skärm som är smidig att ha på tåget. 




Phett bra grej eftersom jag åker till Värmland ganska ofta.. och då är det nästan 2h 30min resa... så det är lite lyx... men.... batteritiden är bara UPP TILL 2h... sen när batteriet blivit lite gammalt så kommer det ju inte hålla så länge... kul om man kollar på en film och så lägger den av mitt i... :p Nä... då kanske man ska spara pengarna och lägga den på en spelare som har längre batteritid eller varför inte en laptop när man ändå håller på liksom ;)

Höhö... 

Funderar på tatuering också... har lite idéer på vad man kan göra men ja ska skissa lite och återkomma till er sen när jag ritat så får ni tycka till lite ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0