KÖRKORT!

Nu är jag ett samtal ifrån att skaffa körkort kan man säga. 


Fixat:

- Jag har varit i kontakt med en körskola som har intensivkurser. 
- Jag har pratat med pappa om att vi måste fixa ny försäkring så jag kan köra hans bil samt fixat papper så han kan gå handledarkurs. 
- Pengar har jag i fonder och jag har inte rört dem alls. Kursen (utan uppkörning) kostar 9300:- och jag har 11.000:- undansparat. 
- Semestern för denna vecka är beviljad.

Imorgon kl 11 ska jag ringa och anmäla mig.....



Vågar man?????

:(

Kommentarer
Postat av: Syster

KLART DU SKA NU!!! :)

2008-03-06 @ 18:16:30
Postat av: Tobb

You can do it ! ! !

2008-03-06 @ 19:12:36
Postat av: Jenny

Varför skulle du inte våga? Sån frihet att ha körkort, man undrar hur man klarat sig utan :)

2008-03-06 @ 22:01:22
URL: http://www.balleronn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0