NEJJJ!!!1

Jag gick å la mig 20.30 igår.. somnade som en stock. Vaknade av mig själv imorse 05.40 och gick upp. Packade fotbollsväskan och lagade mat som jag skulle ha med mig i lunch eftersom jag inte orkade göra det dagen innan. Spagetti och köttbullar! mums... och med lite majs på sidan av. Smarrigt tänkte jag... 

Telefonen ringde.. då va det krille som sa att han va för sjuk för att jobba och skulle stanna hemma. Jag pratar allt som oftast i telefon i sängen, vilket resulterade i att jag somnade när vi sl utat prata (!!) ...

Vaknade igen vid 06.55 (min buss går 07.05) och fixar det sista med lunchen....... "FAN jag hann inte duscha"... halvsnäser jag åt mig själv som hade hela morgonen planerad i skallen eftersom jag gått upp så tidigt. 

Borstar tänderna lite för länge, tar fotbollsväskan och handväskan.. och går till bussen... "FAN JAG GLÖMDE LUNCHLÅDAN!"....... insåg att jag inte skulle hinna hämta den. 

Bajs... 

Osminkad, fett hår och aphungrig sitter jag här nu och är lagom glad..... jag kan ju glädjas åt att det är fint väder ute idag iaf och att jag sovit ut ordentligt ;) ... för trött........ det är jag tamejfan inte :D

Kommentarer
Postat av: Krille

Nej försov du dej gumman!:P
har du pengar till käk nu då??
Pussar dej massa!

2008-03-04 @ 11:26:22
Postat av: Cat

:) jaarå.. det är ju bara papper!!1 ;D

2008-03-04 @ 12:49:11
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0