Fan va läskigt

Tiden går utan att man tänker på det. Det är läskigt vad saker förändras utan att man lägger märke till det.

Jag var inne på facebook nyss och såg att min bästa barndomskompis hade blivit "taggad" på lite bilder. Nyfiken som jag är så klickade jag och kollade.... jag kände knappt igen henne. Vi umgicks när vi var små 24/7 fram till gymnasiet, vilket ändå inte är sååååå jävla länge sen........ eller jo.... det är 2 år sen jag gick ut gymnasiet.. fan.. det är dan 5 år sen :S Dock så träffades vi senast nu på nyår.

Stum som jag blev iallafall så klickade jag mig vidare, och hittade nästa barndomskompis som jag fick i princip samma känsla med.

Undra om jag förändrats lika mycke som dom har.. jag känner mig som samma gamla Catta fortfarande iaf.

hmmm...

Oj nu piper äggkokaren! måste bort och fixa klart frukosten.. stannade hemma idag också.. har hostat sönder halsen så jag kan knappt prata. Det är så jävla poring att vara hemma hela dagarna. Detta är min 3e dag och jag spyr på det. Imorgon går jag till jobbet oavsett sjukdom.

Ägg nån?

Kommentarer
Postat av: Ewie

Personer förändras snabbare än man tror. Mina vänner kände knappt igen mig när vi träffades. Fast du kanske syftar i personligheten.

2008-05-07 @ 10:12:01
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Cat

Bådeoch :(

2008-05-07 @ 17:46:02
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0