Fläskfileeeee

Idag stannade jag hemma eftersom jag inte skulle kunna komma igång och jobba då jag nyser och måste gå till toaletten och snyta mig var 3e minut.. nä.. jag stannade hemma idag.

Insåg vid 12 att jag inte har någon som helst mat hemma. Nudlar.. hmm.. och om jag ska bli frisk så måste jag äta rätt osv... så jag ringde pappa som kom efter jobbet vid 14 och vi åkte och handlade.

Nu sitter jag och väntar på att stekpannan ska bli varm. Ska fixa fläskfilé :D Mums....

En sak har jag lärt mig idag iaf, man ska inte klia sig i ögat med peppar på fingret :p oooooooooooooo

Kommentarer
Postat av: Tobb

Smaskens :) Klia sig i ögat me peppar på fingrarna låter inte så smart, haft gjort en liknande sak, fast hade precis skurit upp lite spansk chili å lyckades klia mig i ögat, d va inge populärt ;D

2008-05-06 @ 20:05:29
Postat av: Martin

Hahaha. Ajaj inte ha peppar på fingret om man ska klia lilla ögat ;)

2008-05-06 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0