Kiss- & bajshumor

Småungar tycker det är skitkul att skoja om bajs, bara ordet i sig gjorde att man förr vek sig av skratt. Sen blev man nyvuxen tonåring, då var det pinsamt att ens berätta vad man skulle uträtta för behov på toan. Att säga ordet "skita" kom inte ens på tal. 

Nu när man är förbi denna ålder och man har insett att livet inte kommer bjuda på så mycket mer än just det man har idag. Så varför smyga med att man bajsar? Varför sätta på kranen rinna och lägga papper i toan så att det inte plumsar, när man egentligen vet att inte en jävel bryr sig? :) Och OM någon skulle bry sig, ja.. så är väl den personen fortfarande i tonårsträsket och borde växa lite.

Nä.. ska du skita så säg det :-) då vet folk varför du är borta lite extra länge. 

Tonårsfenomenet är ganska intressant ändå, nu när jag ändå är inne på ämnet. Jag känner mig inte som en tonåring längre, nu känner jag mig som en jättebäbis :-) 

I huvudet är jag fortfarande likadan som jag var när jag var 7. De enda skillnaderna på mig idag är att jag är lite längre, bredare och jag vet hur man deklarerar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maaahahahah

2008-05-15 @ 15:31:00
Postat av: Jenny / Trosan

Lustigt, jag har aldrig varit i perioden då man inte vågat säga; Nej vet ni vad, nu ska jag gå och bajsa! ;)



Konstigt... :D

2008-05-16 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0