Med en femhundring i BHn

I skrivande stund sitter jag på jobbet och tampas med alla dagliga problem. Mina sista pengar har jag i BHn. Varför? För att jag är knäpp. 

Alla tycker om att känna sig rika. Jag känner mig fattig. Av en ren reflex imorse så slängde jag ner min sista femhundring under kläderna när jag skulle gå. Jag vet inte riktigt vad jag hade i tankarna, kanske skulle jag ha den som nödpengar ifall någon oförutsedd utgift skulle dyka upp. Jag har ingen plånbok, så där hamnade den, i BHn. 

Det är skumt, men man känner sig lite extra knäpp när man kommer på sig själv att man gjort det.

Jag har alltid mitt visakort i BHn när jag är ute på krogen. Jag vägrar släpa med mig en väska hela kvällen, så jag lämnar allt hemma eller i jackan, och kör mitt eget race. Man kan ibland få lite skumma blickar när man langar fram kortet i baren, men vem bryr sig? :D 

Mysigt blir det när man dansat i 3h i sträck och sedan går till baren och beställer en drink, då är kortet sådär mysigt svettigt så det nästan fastnar i huden när man ska ta upp det.. haha.. :D 

Alla har sina små fix som de inte berättar för någon, jag har mina, som jag tycker är kul att bjuda på ;)

Mer svettiga visakort åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0