Uppdatering

Jaa.. hörrni..

Förlåt att jag inte uppdaterat på länge.. jag har helt enkelt inte haft tid eftersom det är högsäsång på jobbet. 

I söndags var jag iaf med mamma, pappa, syster och bror och såg Johan Glans. Herregud. Jag har aldrig skrattat så mycket i en hel timme tidigare. Vi satt näst längst bak och jag tror vi/jag hördes mest av alla. Ja fyfan :-) det var skoj! Tack mamma som bjöd :-D

Jag håller på att göra en logotyp (ideellt jobb). Det ska vara en viking.. det är svårt! Jag KAN inte göra en viking. Fullständigt omöjligt. Det blir en tomte med horn hur jag än gör. Pfff... och jag skulle vara klar med den i förrgår.. hrrrmpppff...

Trött som fan är jag. Gäspar 24/7. Jag sover så lite och imorse vakande jag försent IGEN. Hade 4 min på mig från sängen till bussen. Ser ut som en hafslaffs idag, och det kommenterade kollegorna också som grädde på moset :-)

Grädde på moset?? Vad betyder det egentligen? mos?

Well well.. KAN det inte vara den 18e nu? Jag vill ha min dator !!! Längtar något enormt. Måste fixa en switch också så jag kan ha den och min stationära ikopplade samtidigt. Hmm.. Dennis får hjälpa mig med det där tror jag. 

Har äntligen fått ledigheten godkänt för Dreamhack nu i slutet på november också. Ska bli kul och komma dit och träffa alla puckon igen :-) Om jag får bestämma så åker jag ner den 25/11 på kvällen.. så man är där hela onsdagen under uppbyggnaden. 

Fan.. den 25/11 har jag namnsdag! Hoppas någon kommer ihåg det ;)

Min kära mamma fyller år snart! Nästa helg! Har kommit på en dunderjulklapp till henne men jag vet inte vad jag ska ge i födelsedagspresent.. har ni några tips? :-)


Nä nu orkar jag inte skriva mer, jag ska jobba vidare! Puss!

Kommentarer
Postat av: Tobb

Tur att nån har massa å göra på jobbet, ser ut för min del att man får gå efter julen om ingen stor order kommer in, eller massa små :( Vilket suger.. :/

Ritar du vikingen från grunden eller hur gör du? :O



Kul med dreamhack :D Hitta ingen rolig att åka ner me så skippar den här omgången tyvär :(

Du kan väl gå ihop me dina syskon och kolla på nå spa grejjs, kommer nog uppskattas :D



Ha d bäst :D

2008-11-12 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0