Bahahaha vilken tabbe :D

Jag skrev precis om en misshandel i Södertälje där en 21årig tjej blivit brutalt misshandlad av ett 20-tal invandrare i Södertälje. Utan att tänka mig för så googlade jag först på "misshandel södertälje" och fick upp lite träffar.. jag kopierade en av artiklarna, skrev in källan och klickade "publicera". 

Herregud :-D jag vill uppmana ALLA som lägger upp källor att verkligen kolla var det verkligen är för källor ni lägger upp. I mitt fall hade jag skrivit Källa: www.nd.se. Jag blev så tagen av själva artikeln med det tråkiga innehållet att jag inte såg vad det var för sida jag var inne på :-D

Det var inte förrän någon kommenterade och skrev "bra källa" som jag insåg att jag länkat till Nationaldemokraternas hemsida. 

Jag vill bara highlighta nu att jag inte är rasist! För er som hann se inlägget innan jag tog ner det.. haha!!!

Herregud :-D




Nedan finner du en lite mer trevlig länk.. men till en jävligt tråkig nyhet.



Till nyheten på aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Dotter alberta

snyggt öga

2008-09-19 @ 11:15:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Tobb

haha klantskalle :D

2008-09-19 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0