Förlåt

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte riktigt haft tid. Jag har försökt hålla mig så aktiv med vänner som det bara går nu när höstmörkret är på gång.. så man inte deppar allt för mycket. 

Idag ska ALLA hålla tummarna. Idag hoppas jag på att få besked om jag får den nya lägenheten eller inte. Det är redan 99,9% säkert men inga papper är å andra sidan påskrivna.. så vill inte ödet samarbeta så kan det gå åt helvete. 

Jag och johanna var på IKEA häromdagen och det kliade massor i fingrarna måste jag säga. Men jag var duktig och köpte mest växter.. resten ska jag köpa sen när jag flyttar.

Ska också köpa mig en ny TV när jag får nya lägenheten.. eftersom jag alltid sover med TVn på så kommer jag behöva 2.. en i sovrummet och en i vardagsrummet... och jag har ju i nuläget bara en. Så om jag inte vill sova i soffan så måste jag köpa en ;) 

Jag har kikat runt och jag har fallit för en Samsung... 

Samsung LE-37R86BDX
- 37 tums LCD-TV
- Inbyggd digital-TV (DVB-T/Boxer)
- Elegant högblank svart finish
- Movie Plus bildbehandling
- 3 HDMI-ingångar
- Vridbart bordsstativ


7 490:- på nettonnet.se

Som det ser ut just nu så har jag 5000:- på sparkontot.. så 2490:- till så är den min :) Och jag kan ju lätt spara undan 5000 varje månad utan att jag dör :) piece of cake det där. 

Har någon av er något negativt att säga om TVn så säg det innan jag köper den!! ;D

Kommentarer
Postat av: isabel

åk och kolla på dom på typ onoff eller nåt så du ser hur dom ser ut.. bilden är så sjukt olika på olika märken och modeller.. sen ska man kolla svärtan med..



är du duktig på att pruta så gå in på Gunnars, man kan få ner några tusen där om man transporterar hem den själv osv :p (vilket för oss va huset bredvid, haha)

2008-09-10 @ 14:52:41
Postat av: Tobb

Va kul, hoppas d blir lägenheten :D Om jag minns rätt så vare nått med ljusstyrkan eller något liknande man skulle kolla efter oxså, fast är inte säker.. Och som Isabel sa, åk ner till olika affärer och kolla, bilden varierar mycke, du kan juh alltid besöka mediamarkt för dom har massvis me olika tv apparater, dock så måste man fixa frakt hem men det finns säkert nån villig själ som du känner som kan göra det =)



Lycka till me tv köpet :D

2008-09-10 @ 17:42:20
Postat av: Cat

Jag har sett TVn i EX antal butiker och jag blir bara mer och mer kär i den varje gång jag ser den :) Jag köper aldrig några teknikprylar utan att se dem i fysisk form först! Petig som fan höhö



Tack för kommentarerna :D

2008-09-11 @ 12:43:19
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0