“Illegitimi Non Carborundum”

Jag tror jag vet vad jag ska tatuera in för text...

“Illegitimi Non Carborundum” som betyder “Don’t let the bastards grind you down.”

Jag har länge tänkt på att tatuera in en text som betyder något som jag står för.. och idag hittade jag detta ordspråk på nätet. Jag vet inte vart jag ska tatuera in det.. antingen längs med hela högersidan ner till höften.. eller längst med  underarmen.

:D

Sen ska jag göra en drömfångare på ryggen mellan skulderbladen som går ganska långt ner på ryggen.. jag håller på att rita den nu.. jag har den i skallen så jag kan inte visa er än ;)

Jag ska hålla er uppdaterade.. jag lovar :D

Kommentarer
Postat av: Tobb

oooh, tatueringar är trevliga :D

2008-09-27 @ 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0