Jävla drömmar

Häromnatten hade jag en dröm.. 

Jag satt på en SJ-perrong för och väntade på ett tåg. Jag satt och väntade å väntade å väntade å väntade å väntade å väntade å väntade å väntade å väntade å väntade å väntade...... men det kom inget tåg. Hela drömmen bestod av väntande på det jävla tåget. Jag var glad igenom hela dock... satt och tänkte och filosoferade som jag alltid gör när jag väntar på något.. allt för att att tiden ska gå snabbare. 

... väldigt symboliskt.

:'(

När jag vaknade och insåg vad drömmen egentligen betydde så var jag inte så glad längre.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag drömmer ofta om tåg, men att jag missar dom... Vad kan det betyda tro? ;)

2008-09-11 @ 17:39:28
Postat av: cat

Det beror på att du åkt tåg för länge och för mycket :) Min betyder väl kanske att jag sitter och vääääänta på att en viss krille ska ringa och säga att han vill ha mig tillbaka och att jag ska ta tåget dit med en gång.. men det samtalet kommer inte... så jag väntar och väntar och väntar och väntar och väntar......... hmmm

2008-09-11 @ 20:03:52
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

Det låter ganska jobbigt :O Själv är man glad att man alltid lyckas glömma bort va man drömmer om =)

2008-09-11 @ 20:44:13
Postat av: Krille

Ja vet inte vad ja ska göra för att du ska må bättre. De sista ja vill är att du ska må dåligt! vi får höras nån dag o snacka. O de e bara o ringa om de e nått vettu! ja blir bara glad om du ringer!

Kram kram

2008-09-14 @ 00:38:59
Postat av: Cat

Det finns nog inte så mycket mer du kan göra.. läget är som det är och det är bara att acceptera för min del.. jag försöker att inte tänka så mycket på allt men det är inte helt lätt oavsett hur snäll du än är. Det kommer nog lösa sig men det kommer ta tid.

2008-09-15 @ 14:25:11
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0