Nu är det famimej höst!

Ruggggggggigt väder! Fyfan! Längtar redan till vintern så man får åka lite skidor/bräda i snön.

Har signat mig på att följa med några vänner till svenska fjällen i januari.. ska bli grymt kul. Det blir med Dennis, hans flickvän Fia och deras vänner. Struntar lite i att jag inte känner de andra.. man hinner nog lära känna dem på plats sen :-)

Jag ska lära mig åka snowboard :) Jag kommer inte vara den enda som inte kan, Fia ska lära sig åka skidor så vi kommer vara blåslagna båda två.. känns bra! Då kan vi gråta tillsammmans. Jag ska försöka få med mig Johanna också :) Håller tummarna!

:D

Varför ser man så jävla ball ut när man åker snowboard? :-D 

Kommentarer
Postat av: isabel

vilka fjäll? ^^

2008-09-03 @ 11:31:12
Postat av: Cat

hmmms jag minns fan inte... vemdalen kanske? vadårå?

2008-09-03 @ 13:06:49
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0