Ut ut ut

Idag ska jag städa ut Fredrikas grejer ur min lägenhet... fan va SKÖNT! Dels för att sakerna tar en jävla plats och delvis för att jag ska slippa tänka på henne. Fan.. när allt är borta kommer min 26kvadratare att kännas som ett stort palats = me like :)

Har jobbat extra idag på jobbet... pjuh vad jobbigt!! kommer somna JÄVLIGT gott inatt känns det som :D

Krille ringde igår natt vid 2..... det kändes bra... konstigt nog..... vi kommer nog lösa allt tror jag.. på ett eller annat sätt......

Kommentarer
Postat av: Tobb

Har hon inte hämtat sina grejjer än? :O

2008-09-28 @ 22:09:37
Postat av: Syster

Det är bra, kasta ut skiten bara! Sälj det du kan få pengar för!

2008-09-28 @ 23:28:22
Postat av: Cat

Tobb.. nää det tog henne ett halvår :p



Nä syster.. hon hämtade grejerna precis.. hon tänkte skita i det men sa att hennes grejer ligger utanför min källare och om någon kommer och tar dom så kan jag inte bry mig mindre. Då fick hon eld i baken...



Aldrig varit så lättad i hela mitt liv. Jag ligger på golvet och surfar nu haha men jag och johanna ska åka till ikea imorgon och köpa nytt datorbord och stol :)

2008-09-28 @ 23:40:46
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

haha :P Thats the spirit, fyll ytan me ny skit :D

2008-09-29 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0