Lugn helg men fartfylld vecka framför mig

Det var skönt att komma bort lite. I fredags begav jag mig tidigare från jobbet för att åka till Borås och hälsa på Gosman som jag skrivit om tidigare att jag skulle. Det blev lite framskjutet men bättre sent än aldrig. Gosman bor ju tillsammans med Andreas och hans flickvän var där större delen av helgen så vi 4 umgicks lite. Alla verkade vara mer eller mindre sega så det blev jäkligt lugnt.

Jag åkte 14.00 från jobbet.. bussen från T-centralen gick 15.15 och jag var framme i Borås Resecentrum 20.35. Tog buss eftersom det blev billigare (fanns inga sista minutenbiljetter kvar) det tog lite längre tid (6h) men det var skönt med buss ändå. Åkte till lägenheten och chillade. Vaknade på lördagen vid 9 och vi alla gick upp och åt gemensam frukost. Sen sov vi igen :) Gick upp runt 14.00 för att åka till systemet och inhandla lite vätska. Vi tvättade bilarna o solen och tog det lugnt. Cruisade lite i stan och åkte hem och tog det mer lugnt. Åt lite mackisar med falukorv och chillade lite till.

Vid 20.00 kom det besökare. Jättetrevliga människor :) Vi var 7 personer som satt hela kvällen och bara pratade skit. Jag var dock den enda som blev berusad eftersom de andra skulle köra, de drack cola, jag drack vin :) Lite halvpinsamt men vin är ju gott så vad ska man göra när man redan öppnat flaskan? Lättpåverkad man är =/ usch.. jag blev lite rund om fötterna där :)

Åkte hem 12.00 på söndagen. Tåg! Kom till södertälje 15.29 och missade min buss med 1 min.............. fick vänta i en halvtimme på nästa.. hrrmppppff :) Kom hem.. packade om väskan och åkte till Dennis och Jennifer. Dennis ska ju åka till Alperna nu på onsdag så vi kommer inte ses på ett jättetag.

Den här veckan har jag masssssor inplanerat. Känns skönt men ändå stressande.

Måndag (idag): Jag och johanna ska till "The studio" och bli "modell för en dag". Det var min present till henne nu när hon fyllde år 24/3. Så vi ska dit och bli fina och fota oss lite. Kan vara bra någon gång med en ordentlig bild där man inte är alkoholpåverkad och gör någon ful pose.

Tisdag: Träna med Malou i vanlig ordning på Friskis & Svettis :) 20.00

Onsdag: Jeff Dunham i stockholm med massa vänner :) Ska bli skoj :D SILENCE....... !!

Torsdag: Halvdag! Får se om det blir träning med Malou då också.. det tycker iaf jag :)

Fredag: LEDIGT! Ska ut till mor och far och umgås och kanske övningsköra lite. Ska vara där hela helgen tänkte jag. Jag bokade in intensivkurs för körkort v 33 i sommar :-D så nu jävlar ska jag öva tills jag blir proffs. Annars kastar jag 11.000 i sjön.. och det vill man ju inte :) Intensivkursen är i Flen :)

Fullsmockat :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Samuelsson

Du vet att jag bor i Borås va? :(

2009-04-06 @ 22:06:52
Postat av: Cat

MEN! Vafan! haha det glömde jag helt bort!!!! Jag lovar att hojta till nästa gång jag åker ner :) Har du samma telefonnummer fortfarande? :)



Krama!

2009-04-07 @ 09:16:58
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Sofia S

hehe.. det är lugnt! men det hade varit skoj att få hänga lite med dig här i mina trakter :) men som sagt.. nästa gång! :D

Japp, har fortfarande samma nummer så det är bara att slå en signal.

2009-04-07 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0