Mitt i natten

Om man har problem att sova.. vad gör man då?

Jag har nästan aldrig svårt att sova, men just nu har jag problem med det. Ligger och tvångstittar på tv i brist på annat att göra. Det är nå program på tv om en snubbe som har någon sjukdom. Han ser hemsk ut stackarn.

Jag vill ringa nån..

Men vem kan man ringa??

Det känns som att jag är den enda som ligger vaken dagen innan en ledig dag klockan 04.55.. då kan man inte ringa folk. Det är inte snällt.

På tal om snällhet.......

Hmm... nä.. hatar att vara deppig. Ryck upp mig! :p


Ska nog lägga ner huvet nu. Det börjar göra ont att ligga i sängen med datorn och spänna upp nacken. Får kolla på en film eller något istället.

Imorgon är det en renodlad städadag i mitt liv. Jag ska städa RENT i lägenheten och sen ska jag plantera lite frön. Köpte såjord idag. Har hört att "trädgårdsarbete" ska vara avslappnande. Får helt enkelt hålla tummarna att det gör underverk på mig.

"Godnatt"

Kommentarer
Postat av: Tobb

I know the feeling, suger totalt när man inte kan somna :( Hade problem å somna häromdagen, låg typ 3 timmar i sängen sen fick ja för mej å lägga mig i soffan å glo på tv, och som tur va så vare en bra rulle på tv som man kunde glo och somna till :D



Lycka till me planteringarna =P

2009-04-13 @ 07:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0