Shoppingspree!

Åh neeej! 
Shoppingspree igen! Jag sa till mig själv att jag inte skulle... "nästa månad ska jag inte handla något dyrt! ska spara pengarna istället!" .. yeah right!

Tog en tripp ner på stan och hamnade på Stadium..  (Klicka på bilderna för att se större format)

            Träningsbyxor: 349:-
 
  Vår/all-jacka: 399:-
Västa/påse: 99:-

Efter jag varit inne på Stadium gick jag in på H&M och gjorde av med ytterligare 300:-.på strumpor och stumpbyxor. Plus att resan till borås kostade 360:- (dit) och 244:- (hem).

Jävla skit :-D Pengarna bara flyger iväg!! men jag känner dock inte att jag gjort av med grejerna på onödiga grejer. Jag har börjat prioritera lite och jag är ändå trotts allt nöjd med mina inköp :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0