Inaktiv

Hej hej mitt namn är Catarina och jag är inaktiv..

Som mååånga vet (och som suckar nu eftersom jag är tjatig) så har jag fullt upp. Därav mitt dåliga bloggande. Tänker dock inte be om ursäkt :))

Idag har jag packat ner och nu är det bara kläderna kvar, men det lär gå smärtfritt fort hoppas jag ( håller tummarna ). Imorgon ska jag åter till Flen för att ta 2 körlektioner till innan uppkörningen som är på onsdag kl 10.00. Det kändes ganska bra när jag körde med pappa idag.. och som alla jag kört med (pappa och körlärare) sagt så har jag körkortet om jag "SLUTAR HETSA"! Fick t.om nästan en utskällning av körskoleläraren för min stress.

Funderar på om jag ska skriva "ANDAS" på en lapp och stirra på den 2h innan uppkörningen. Enda nackdelen är att jag får gå upp så mycke tidigare då xD

Vi var ju 5st som bodde på trafikskolan under intensivkursveckan. 2 tjejer och 2 killar.. o så jag. Jag tror jag har den första tiden.. känns ganska skönt, då få rman det överstökat och jag kanske kan undvika att göra mig själv nervös.

Jag är riktigt förvånad över mina parkeringsskills. Jag kan fickparkera utan problem. Det satt som ett smäck med en gång (nästan) :D trodde jag skulle ha riktiga problem med sånt. Det jag fortfarande inte har helt intränat är säkerhetskontrollerna (men det ska vi gå igenom imorgon) samt att jag inte ger tecken i god tid innan jag ska svänga eller så. Jag släpper kopplingen lite för snabbt så det blir lite "bonk bonk" och jag kör lite för långsamt på 50sträckor (haha). Jag är fullt medveten om mina problem, nu gäller det bara att skärpa sig och tänka happy thoughts på uppkörningen :)

Nu är det bara en vecka kvar!! Har hela veckan fullspeckad med planer.. hinner inte ens med allt =/

Tisdag:
Packa, resa till flen och stanna över natten.
Onsdag: Uppkörning, packa.
Torsdag: Jobba, tvätta.
Fredag: Sista arbetsdagen!!!, städa.
Lördag: Städa (mamma kommer o hjälper).
Söndag: Åka till Sunne.

Hade tänkt trycka in Hellman i schemat också =// får försöka lösa det på något sätt.

Jaja.. nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt imorgon :)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Tobb

Yey update =P Lycka till me uppkörningen å flytten å allt! YOU CAN DO IT CATA :D

2009-08-25 @ 06:16:52
Postat av: Mamma

Håller tummarna! Ta ett djupt andetag, tuta och kör.

2009-08-25 @ 20:53:32
Postat av: Zub

Som mååånga vet (och som suckar nu eftersom jag är tjatig) så har jag fullt upp. Därav mitt dåliga bloggande. Tänker dock inte be om ursäkt :))



jag slutade läsa där. du har sårat mina känslor :'(



men jag förlåter dig för du gav mig en puss.



jag håller tummarna i efterskott för övrigt för jag har inte hört hur det gått! :3

2009-08-27 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0