"Fan vad du tycker allt är roligt nuförtiden!"

Brorsan klämde ur sig en ganska skön kommentar vid frukosten här på jobbet imorse:

"Fan vad du tycker allt är roligt nuförtiden!"

Och ja.. jag är nog fanimej gladare idag än jag varit på länge. Trots att jag ramlade i lördags, sträckte nacken och har också ont i hela vänstra sidan. Jag är förkyld och imorse när jag skulle till jobbet åkte bussen bara förbi min hållplats och jag fick gå av mitt emellan 2 rondeller och traska vid sidan av en större väg med många bilar som var ansluten till motorvägen. Fick traska 20 min extra i snön till jobbet i mina skor som inte alls är till för att ha på vintern egentligen.

Men glad är jag ändå :-)

Ikväll ska jag hem och leta reda på kvitton och sen snurra ner på stan till H&M och lämna tillbaka 2 tröjor som jag köpte utan att prova i affären innan jag köpte dem.. hmm :-) sen ska jag städa lite och sen gå och lägga mig och sova TIDIGT! Ska bli sååååå skönt!


Kommentarer
Postat av: Zubie

Gladlisa! fusk, vill också känna såååå dela mereej



2009-02-26 @ 02:16:49
Postat av: Caty

Haha jamen jag kan inte smitta av mig över nätet :-) Kom till Underbara bar (vid rålis) på söndag då! Jag fyller år på måndag så jag och lite vänner ska dit och äta mat och dricka lite alkohol :-) Halva priset i baren!

2009-02-26 @ 08:22:04
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0