Födelsedagsfirande 2k9

Jag har min födelsedag den 2mars. Då fyller jag hela 22 år.. pff :-) 
Födelsedagar är inte riktigt lika skoj dock längre känner jag.. iaf inte mina. Andras är roligare. Men kan vara kul att samla lite folk ändå sådär..

Jag har sedan en tid tillbaka gjort lite affischer åt Underbara bar och bistro som är en restaurang och numera ett uteställe på söder. Ett UNDERBART ställe med jättetrevlig personal och skitbilliga priser i baren. DÄR tänkte jag att man kanske skulle fira min födelsedag. 

Än sålänge är det iallafall jag och Johanna som ska dit nu på söndag 1mars och först äta god mat och sen dricka jävligt billig alkohol :-) Och det vore ju urkul om fler ville dyka upp! :-D

"Underbara söndag" heter arrangemanget och som ordnas lite extra då och då. Den här gången ska det vara någon sorts sambashow och sen är det en DJ som kommer och lyfter taket. 

Här nedan finner ni mina affischer som suttit uppe på söder för evenemangen :-)

 

Vill ni stå på gästlistan brevid mitt namn kan ni skriva ert för- och efternamn här nedan i kommentarerna eller skicka ett sms till mitt _nya_ nummer så skriver jag upp er :-)

Ni kan också anmäla er på Facebook - Min eventinbjudan 

Väl mött! Ses på söndag!



Facebook - Underbara söndag 
Facebook - Underbara bar 
www.barasondag.se 
www.baras.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0