Fullt ös medvetslös!

Mitt liv har förändrats något enormt sedan nyår. Jag tränar 2 gånger i veckan, jag umgås med nytt folk mest hela tiden och försöker ta alla chanser jag får till att hitta nya vänner. Jag startar knappt datorn längre, delvis för att jag nästan aldrig är hemma eller så känner jag inte för det. 

Jag umgås med folk på vardagar! Det är en såån stor skillnad på min vardag så ni kan inte förstå. Förr kom jag hem från jobbet, slängde av mig jackan på golvet i språnget mot datorn. Slog på den och satt där till 00.30. Effekten av detta gav fetma, kutrygg och en jävla massa disk vid och ibland på tangentbordet. Jag överdriver inte när jag säger detta.. jag satt där jämt. Till och med på helger. Vänner kunde ringa mig och fråga om jag ville följa med ut, men jag kände sällan för det och blev kvar hemma. Johanna fick ta i med hårdhandskarna en gång och kom över och halvslet mig ur lägenheten. 

Det var ett skönt och soft liv jag levde då.. slappt. Den enda gången man stressade var när bussen var försenad eller tåget var inställt så man kom försent till "praccen". 

Nä.. jag tycker om mitt nya aktiva liv. På måndagar är jag allt som oftast hemma och återhämtar mig efter helgen kanske städar lite.. tisdagar är det träning och efter träningen brukar vi åka förbi ica och handla, onsdagar försöker jag klämma in socialt umgänge.. som t.ex nu på onsdag ska jag middaga med Gosman, ska bli skoj. Sen på träning torsdagar, sen har det blivit utgång eller soft hos Dennis och Jempa under helgen. Brukar sova där mellan fre och mån.. 

Jag startar knappt min dator längre.. jag kan ibland köra igång winamp och koppla till TVn när jag städar, men msn, mirc, steam, vent osv tilltalar mig inte det minsta längre. Samma sak med sms... vad fan ska man smsa för?? :-) ... egentligen. Hur osocialt är inte det?

Nä.. vill man få tag på mig får man slå en signal eller ringa på min ytterdörr :-) .. eller som grannen och Christopher gjorde i lördags, kastade in godis i brevinkastet :-) 

Nu är det fika när på jobbet.. ska bort och ta mig en varm kopp te så det lindrar min förkylning lite..

Kommentarer
Postat av: Pete Pete Peter Pete Pete

nice to see that you are having a change in your routine! :)

2009-02-24 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0