Plums plums!

Jag bjöd in ca 90 pers på facebook för utekvällen imorgon men det blev som väntat många som tackade nej. Kanske lite för att det just är en söndag. Anledningen till att det blev en söndag var ju just pga att jag skulle dit oavsett och tänkte att det skulle vara kul att få med mig lite mer människor.

Än sålänge är det Johanna och Emelie som tackat ja. Dennis, Tobbe och Simon kanske kommer titta förbi också. Emelie var inte helt säker på om hon kunde komma eftersom hon är på kryssning lör-söndag men hon skulle ringa när hon klivit av båten. Johanna är sjuk men ska förhoppningsvis med ändå. Tobbe kommer om han hittar någonstanns att sova eftersom han bor i Nyköping/norge.. han skulle undersöka saken och återkomma. Simon bor i Eskilstuna och det känns som att han inte kommer ha tid och ork att komma.

I värsta fall får jag åka dit själv :) Det gör mig ingenting, det är ett så sjukt mysigt ställe och tanken fr början var ju att jag bara skulle kika förbi och hälsa på Magnus och David som är the head masters of the place.

Jaja.. snart är man tant.. pff :) Fyller ju fader kom jag på också! haha.. (internt) fan va skoj!! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0