UPPDATERAD 23/7. En sak till ur världen

Igår kom en till spekulant och tittade på min lägenhet. Han behövde den akut så vi skrev papper och kontrakt på plats. Det känns URSKÖNT att ha detta avklarat nu. Slipper gå runt och tänka och oroa mig över det där. 

Känner mig lite elak mot Therese som också var intresserad av lägenheten (en av de som var och tittade på lyan förra veckan). Men men.. what to do, what to do?  :(

Imorgon ska jag få låna flyttlådor från jobbet. Ska börja packa lite lätt.. det är ju ändå inte så jättelång tid kvar till flytten och jag orkar inte stresspacka. Jag har bestämt mig för att rensa ur hälften av allt jag äger... det är ändå skit som jag aldrig använder :-)

Min todo-lista inför flytten.

- Leta efter någon att bo med i Sunne
- Hitta lägenhet och skriva avtal
- Ansöka om CSN
- Hitta andrahandshyresgäst & skriva avtal
- Fixa cykel
- Hitta lånelastbil & flyttkartonger
- HItta folk som vill hjälpa till att flytta
Diskutera om avslutning på jobbet
- Skicka in ansökan om uthyrning i andrahand till hyresnämnden
- Adressändra
- Säga upp avtal med Comhem
- Hitta någonstanns att stascha soffan i 3år
- Rensa och packa
- Flyttstäda



Fullt ös medvetslös :-D

Kommentarer
Postat av: Tobb

Det där angående soffan, är det inte bara lättare att försöka kränga den på blocket å sen köpa en ny om 3år? =) eller är du heeeeelt jäkla såld på soffan? =P

2009-07-22 @ 14:10:44
Postat av: Cat

Den är inte säljbar. Den är halvgammal och skruttig. Dock duger den fullständigt åt mig :-DD Superskön är den. Men jag tvivlar på att jag kommer få någon summa för den. Bild på den finns ju i ett tidigare inlägg med bilder från lägenheten (den röda soffan där).



Dessutom om 3 år när jag kommer tillbaka från Sunne så kommer jag då isf behöva köpa en ny soffa.. vilket känns onödigt eftersom jag har en som jag gillar :-)

2009-07-22 @ 15:03:02
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

haha okej :P Ska ta mej en titt på soffan XD

2009-07-22 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0